La importància del MARKETING DIGITAL.

Hola a tothom,

Aquest trimestre, dins del mòdul d’Aplicacions Informàtiques, els alumnes de 2n de Gestió Administrativa de Cicles Formatius han començat a conèixer a fons, ja que a primer ja van fer una petita introducció , l’ampli i complex món del Marketing Digital (MD).

Aquesta part del curs està orientada a que els nostres administratius tinguin alguna cosa més que “nocions bàsiques” en un camp que en els darrers temps ha esdevingut fonamental per a moltes, per no dir totes, les empreses. Tinguin el tamany que tinguin, o es dediquin a allò que es dediquin, totes les empreses poden beneficiar-se d’una bona gestió d’elements de MD, com el SEM (Search Engine Marketing) o la gestió de Xarxes Socials.

El fet de posicionar el millor possible un lloc web als buscadors, especialment a Google, la capacitat d’iniciar i gestionar una campanya dins els anuncis patrocinats de Google (Adwords) o el fet d’aconseguir i mantenir una audiència activa a Facebook, Twitter ó Google Plus pot esdevenir, sovint, la diferència entre l’èxit i el fracàs en la gestió empresarial.

Així, des del Departament d’Empresa del Col·legi Sant Josep Obrer apostem decididament en donar als nostres alumnes una preparació que vagi més enllà d’un simple nivell introductori de conceptes bàsics com SEO (Search Engine Optimization), PPC (Pay Per Clic) o Social Media Manegement, i així augmentar els diferents valors afegits que la formació dels nostres alumnes tinguit.

Cal pensar que, tradicionalment, un administratiu que busca una especialització dins de la seva formació professional, té com a principals opcions els idiomes o la comptabilitat. Com en tot els camps formatius, això ha evolucionat i el MD és una opció d’especialització que de ben segur oferirà als nostres alumnes més i millors opcions d’aconseguir consolidar-se dins el difícil món laboral.

Per finalitzar, hem de dir-vos que l’experiència recent avala aquesta aposta per part del nostre centre, ja que un dels alumnes que va acabar Gestió Administrativa l’any passat va aconseguir quedar-se amb contracte laboral a l’empresa en la que havia realitzat les pràctiques gràcies a que va ser l’encarregat d’obrir-ne i gestionar-ne les xarxes socials , i en el curs actual, una alumna està configurant i gestionant les xarxes socials de l’empresa en les que realitza les seves pràctiques. 

Esperem que aquesta formació en Marketing Digital esdevingui per als nostres alumnes un valor afegit important de la seva formació i que els ajudi en un futur més proper que mai i, malauradament, força complicat.

Anuncis