Xerrada al CESF sobre Màrqueting Digital i la figura del Comercial.

Hola de nou a tots,

El  divendres 31 d’octubre vaig tenir la sort de conèixer a la classe del Cicle Formatiu GM de Comerç del Centre d’Estudis Sant Francesc.

Vaig tenir la sort, dic, perquè van mostrar-se com un públic interessat, educadíssim, respectuós i amb moltes ganes d’aprendre, i no hi ha res més genial per a un professor que trobar-se amb gent que té la “malaltia” més marevellosa de totes: LA CURIOSITAT.

Vàrem parlar, compartir, ells van aprendre de mi, i jo vaig aprendre encara més d’ells, de fet, jo vaig aprendre moltíssim d’ells. Els seus dubtes i preguntes em van mostrar camins sobre el professionals del MD que tal vegada jo no m’hauria plantejat d’una forma tan directe…”juventut, divino tesoro”, vaig pensar tot marxant a dinar amb els meus estimats companys del CESF…

Gràcies a tots nois i noies, gràcies al vostre Professor Pepe Jiménez, per convidar-m’hi,  gràcies al CESF per donar-me l’oportunitat de tornar a un lloc que, en certa manera, és “casa meva”. Gràcies a tots nois, de tot cor.

Aquí us deixo el link de la presentació que vaig utilitzar com a guia i un recull de fotos que va fer el Pepe Jiménez.

RAMON COLET

 

Un comentari

Deixa un comentari

